تولد....تولد...تولدم مبارک......![]()

باز سوم بهمن شد و گلی به نام سحرناز شکفت




.jpg)
آرزویم این است،دلت خوش باشد...
نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند...
نشود غصه دمی نزدیکت...
لحظه هایت همه زیبا باشند...
از خدا میخواهم که توراسالمو خوشبخت بدارد همه عمـــــــــــــــر...
ونباشی دلتنگ...



پلک جهان می پريد
دلش گواهی ميداد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد
ما را در سایت ته تنهایی همینجاست... دنبال میکنید
برچسب: تولدم مبارک,تولدم مبارک نیست,تولدم مبارک به انگلیسی,تولدم مبارک غمگین,تولدم مبارک شعر,تولدم مبارک متن,تولدم مبارک اس ام اس,تولدت مبارک,تولدت مبارک عشقم,تولدت مبارک اندی, نویسنده: بازدید: 14