دیگر وبلاگای خودمhttp://sheklak3.blogfa.com
http://amirtatalo-s.blogfa.com
http://tanhataren-tanha-s.blogfa.com
http://salmankhan-s.blogfa.com
http://yas-s.blogfa.com
http://saharjoon.blogfa.com
دوست داشتین سر بزنین
تنهاترینم تو این دنیای بی مهر
عاشقترینم تو این دنیای سنگی
وقتی یه نفر میگه
هیچ کس منو دوس نداره
منظورش از هیچکس یه نفر بیشتر نیست
همون یه نفر که واسه اون همه کسه
نیـــــازی نیست
اطرافمون پـــــر از آدم باشـــــه
همـــــون چند نفری که اطرافــمون هستند آدم باشند کـــــافیه !
ما را در سایت ته تنهایی همینجاست... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5