ته تنهایی همینجاست... : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

دیگر وبلاگای خودم

http://sheklak3.blogfa.com
http://amirtatalo-s.blogfa.com
http://tanhataren-tanha-s.blogfa.com
http://salmankhan-s.blogfa.com
http://yas-s.blogfa.com
http://saharjoon.blogfa.com
دوست داشتین سر بزنین

    تنهاترینم تو این دنیای بی مهر
    عاشقترینم تو این دنیای سنگی

وقتی یه نفر میگه

هیچ کس منو دوس نداره

منظورش از هیچکس یه نفر بیشتر نیست

همون یه نفر که واسه  اون همه کسه

نیـــــازی نیست

اطرافمون پـــــر از آدم باشـــــه

همـــــون چند نفری که اطرافــمون هستند آدم  باشند کـــــافیه !

ته تنهایی همینجاست... ...

ما را در سایت ته تنهایی همینجاست... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 16:08

صفحه بندی